kontakt@kindergarten-sonnenblume-troisdorf.de

Unsere Öffnungszeiten richten sich nach den Bedürfnissen der Eltern. Zur Zeit ist der Kindergarten von 7.30 Uhr bis 16.30 Uhr geöffnet.

Sonnenblume

"Yaşa, gül, büyü"

Çocuklar bizim kalbimize yakındır. Onlara bireysel gelişimleri ve kendilerini gerçekleştirmeleri için alan, zaman ve destek veriyoruz. GFO Sonnenblume anaokulumuzda çocukların sorunlarını ele alıyor ve ebeveynlerinin yanında yer alıyoruz.

GFO anaokullarımız

haberlerimiz

Show all news
Sonnenblume

GFO'nun bir işveren olarak sunabileceği çok şey var

Dernek açıklık, çeşitlilik ve hoşgörü ile karakterize edilir: çalışanlar birçok fırsat ve perspektife sahiptir.

GFO ağındaki bizler

GFO anaokulu Sonnenblume Troisdorf, toplam 100'den fazla sosyal tesise sahip GFO ağının bir parçasıdır. Burada diğer tekliflerimizi bulabilirsiniz:

Please try another search

Sayılarla ayçiçeği